מינרלי קונפליקט – מינרלים מאזורי סיכון

מינרלי קונפליקט – מינרלים מאזורי סיכון

כיל נוקטת בצעדים יזומים כדי להבטיח שאינה עושה כל שימוש במחצבים המכונים 3TGs (בדיל, טנטלום, טונגסטן וזהב) שמקורם ב"אזור הקונפליקט" בחלקה המזרחי של הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו ובמדינות השכנות. רובן המכריע של פעילויות כיל אינן צורכות או רוכשות 3TGs. הפעילות העסקית הספציפית שבה כן נעשה שימוש בבדיל, כיל מוודאת כי מקורו של הבדיל בשימושה הוא בשרשרת אספקה אחראית. \

כיל לוקחת על עצמה תפקיד הולך וגדל במסגרת גיבושה של שרשרת אספקה אחראית, הן כספקית והן כצרכנית. החברה נוקטת בצעדים שונים על מנת להבטיח קיום פרקטיקות מיטביות בשרשרת האספקה של החברה עצמה. במסגרת תהליך זה, כיל בדקה האם באתרי הייצור שלה נעשה שימוש באחד ממחצבי ה-3TGs. מהבדיקה עלה כי מבין חברות קבוצת כיל, רק כיל מגנזיום ים המלח עושה שימוש בבדיל במסגרת חלק מתהליכי הייצור שלה.  

בתגובה לאלימות ולהפרות זכויות האדם המתרחשות במסגרת פעילות הכרייה של מחצבים מסוימים ב"אזור הקונפליקט" בחלקה המזרחי של הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו ובמדינות השכנות, אימצה רשות ניירות הערך האמריקנית (SEC) כללים שנועדו להחיל דרישות דיווח וגילוי בנוגע ל"מחצבים מאזורי קונפליקט". הגדרת "מחצבים מאזורי קונפליקט" מתייחסת ל-3TGs (בדיל, טנטלום, טונגסטן וזהב), וכן לנגזרות קסיטריט, קולטן (קולומביט-טנטליט) ו-וולפראמיט, בין אם נכרו, עובדו או נמכרו.

להיות חלק משרשרת אספקה אחראית

הכללים מחייבים יצרנים המגישים דוחות מסוימים ל-SEC לדווח האם המוצרים שהם מייצרים או שחתמו חוזים לייצורם כוללים "מחצבים מאזורי קונפליקט" שהינם חיוניים לתפקודם או לייצורם של מוצרים כאמור.

כיל נוקטת בצעדים פרואקטיביים על מנת להבטיח שאינה עושה שימוש באף אחד מה-3TGs שמקורם באזור הקונפליקט. פעילות כיל מגנזיום ים המלח מצריכה שימוש בבדיל (אחד ה-3TGs) לייצור חלק ממוצריה. לאור זאת, כיל מגנזיום ים המלח פועלת בהתאם ליוזמת "מחצבים באחריות", על מנת לוודא כי היא משיגה את הבדיל משרשרת אספקה אחראית. כיל מגנזיום ים המלח עושה שימוש אך ורק בבדיל שאינו ממקורות אזור הקונפליקט בקונגו. לעיון במדיניות המלאה של כיל מגנזיום ים המלח בדבר מחצבים מאזורי קונפליקט, הקליקו כאן.

תקני GRI לדיווחי קיימות:
גילוי: 409-1
האתר עושה שימוש בcookies . כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרת סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.